Wij zoeken een TELEFONISTE – RECEPTIONISTE voor 9 – 16 uur (ochtenduren).
Werkzaamheden
- Beantwoorden van de telefoon
- Ontvangen van bezoekers en verzorgen van koffie
- Verwerking en controle van facturen
- Verwerken binnenkomende en uitgaande post
- Onderhouden van contacten met leveranciers
- Verantwoordelijk voor de inkoop van o.a. kantoorartikelen
- Secretariële ondersteuning, waaronder het aanleggen, inrichten en archiveren van klanten- en administratieve dossiers en het bijhouden en bewaken van de agenda’s van de advocaten
Functie eisen
- Minimaal MBO-4 werk- en denkniveau
- Representatief
- Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal
- Goede telefoonstem
- Proactief en oplossingsgericht
- Zelfstandig kunnen werken
U kunt uw sollicitatie vergezeld van CV tot en met 10 januari 2025 per e-mail zenden aan Amelink Advocaten, t.a.v. Rolf Strijker e-mail: .